歌詞


You’re not here
Blue sky to forever
The green grass blows in the wind,dancing 
It would be much better a sight with you,with me,
If you hadn’t met me,I’d fine on my own,baby,
I never felt so lonely,then you came along,
 
So now what should I do,I’m strung out,
addicted to you,
My body it aches,now that you’re gone,
My supply fell through

You gladly gave me everything 
you had and more,
You craved my happiness  
When you make me  feel joy it makes you smile, 
But now I feel your stress,
Love was never meant to be 
such a crazy affair,no
And who has time for tears,
Never thought I’d sit around 
and cry for your love,till now.

(日本語詞)
空は青く、どこまでも青く、優しい風は草むらを揺らしている
とても幸せそうな光景だけど、あなたがいない、
ただあなたがいない

もし何も知らなければ、私は一人で生きていけたのに
苦しみも惨めさもいずれ慣れるもの 
でも あなたを知ってしまった
ねえ どうしたらいいんでしょう
あなたというクスリに一度溺れ それを今、なくしてしまった私は

優しいあなたは全てを私に捧げてくれた
いつも私の幸せだけを祈ってくれていた
でも、あなたの幸せはどこにあるのと聞いたら
それは私が幸せであることと笑っていたね
だったらあなたは今、とても不幸なのね

愛なんて、愛なんて、大したものじゃなかったはずなのに
失ったことを落ち込むヒマがあったら 
新しい代わりを探しに行くからと
あなたの前で笑っていた私は あなたと共にいなくなってしまった

ねえ、どうしたらいいんでしょう
あなたというクスリに一度溺れ それを今、なくしてしまった私は

ヒステリックに叫び回ってみせれば 
誰かに同情してもらえるでしょう
だけどそれはあなたじゃないから意味がない
だから私は笑っているのです

胸を切り裂いて この心を取り出して
楽になれるならそうしましょう

あなたがいない ただ、あなたがいない

だから、赤い花も今は哀しい 

You’not here